iHeart : Modul Relief


Saja nak reveal satu per satu kerja aku di tempat kerja baru. Kali ini adalah AJK Jadual Waktu dan Relief. Wow, masa tu aku terfikir Wani yang pernah pening kepala buat Jadual Relief. Huhuhu… Bezanya di SDK guna sistem komputer tapi di KL kena guna manual. Mencabar tak? Hahaha…  ahaaah onion head

Tapi aku lebih kepada Jadual Relief dari Jadual Waktu memandangkan Cikgu Uji dan Cikgu Haina yang menguasai bahagian tersebut. Uh, mana-mana pun masih lagi nanti aku kena belajar Jadual Waktu juga. Huhuhu, nantilah biar Kak Uji ajar Haina puas-puas dulu baru aku belajar slow-slow dengan Haina nanti. Hehehe…  angel2 onion head

Ketua Jadual Relief pula adalah Cikgu Irma. Selalunya dia yang buat kecuali masa dia tiada di sekolah barulah aku yang kena buat. Pernah satu hari tu dia MC, menggigil aku buat. Hohoho, kelam-kabut tu (sampai aku marah-marah orang lain). Hahaha… Itu kali pertama, kali kedua belum ada lagi. Hehehe… Terima kasih Kak Irma sebab masih lagi buat walaupun kadang-kadang dia membebel-bebel suruh aku belajar biasakan buat Jadual Relief. Hehehe… cool onion head

Dan untuk permulaan kerja Jadual Relief, aku ditugaskan membuat 5 set soalan modul relief BM dan BI yang akan digunakan semasa relief bagi mengelakkan pelajar bising dan bermain dalam kelas. Aku kena buat Tingkatan 2. Guess what, aku dah siap tau. Dah email pada Kak Irma. Jangan dia tak check inbox sudah. Hahaha… Kalau esok dia tanya modul T2, means dia tak buat email lah tu. Huhuhu…  bsod onion head

Pssstt… Siap 5 set soalan beserta jawapan ya. BM dan BI maka 10 set, hebat tak aku? Hahahaha… cheer3 onion head

Tinggalkan Jawapan

