iHeart : Tahun Melawat Malaysia – 2014


Entri ini sepatutnya aku letak permulaan 2014 tapi since kepala aku dah haru-biru dengan macam-macam perkara jadi baru sekarang aku teringat. Hahaha… laugh cute pink cat

Tahun 2014 adalah merupakan Tahun Melawat Malaysia yang diumumkan masa Bajet 2014. Nah, jangan pula buat-buat lupa pula kan? Masa January 4, 2014 pelancarannya. Ops aku missed nak tengok. Aku sibuk buat RPH. Huhuhu… Ini buat aku teringat masa sambutan Tahun Baru 2014 juga, aku lena dalam selimut (aku terlupa fireworks). Aish, makin berumur sudah aku ini. Asyik lupa saja. Nak salahkan semut boleh tak? Ni mesti sebab semut selalu sedut air Nescafe aku kan? Gggggrrr… laugh pink cat

Apa-apa pun aku sangat teruja dengan 2014 ini dan aku pun mengambil peluang ini nak Cuti-Cuti Malaysia juga. Macam nak pergi ke Pulau Langkawi. Boleh borong coklat. Ahaks, suka-suka! FG, yuk date! in love pink cat

Pssst… Jom sama-sama kita sokong program Tahun Melawat Malaysia ini dengan melancong dalam Malaysia. Lagi ramai lagi meriah kan? Hehehe… shy pink cat

Tinggalkan Jawapan

