iHeart : Al-Fattah Makan


Al-Fattah makan kali pertama

Al-Fattah makan kali pertama

Tahniah kepada Al-Fattah kerana berjaya makan dengan selamatnya apabila genap berusia 6 bulan (genap 6 bulan pada Jan 30 tapi kali pertama makan Jan 31 sebab nurse suruh lebih sehari baru bagi makan). Aku berdebaran juga kalau dia menolak makanan (mana tahu dia nak minum susu saja). Tapi alhamdullilah dia menerima makanan yang diberi walaupun hanya sebelah biskut rendam tu. Yelah, agak-agaklah nak dia telan semangkuk bubur buat kali pertama. Baru nak belajar makan kan?  ballerina crazy rabbit

Sangat seronok tengok dia makan. Mesti nak ajar dia makan macam-macam supaya biar berada di negeri mana pun kelak; semua pun makan. Hehehe… Suka Suka Suka!!! patpat dance crazy rabbit

Pssst… Tak sabar tunggu dia merangkak pula. Hihihihi… floating crazy rabbit

2 thoughts on “iHeart : Al-Fattah Makan

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s