iHeart : Selamat Tahun Baru Cina dan Selamat Hari WP


Selamat Menyambut Tahun Baru Cina pada Jan 31 dan Feb 1. Wahahaha, sangat seronok sebab dapat tengok semuanya di hiasi merah! Aku suka warna ‘ong’ ni. Sangat bersemangat, berani dan membara. Wow! Aku sangat excited dengan Jan 31 ini sebab ini adalah tarikh hari pertama Al-Fattah mula belajar makan!!!! Bagi mengenang date itu aku pun beli thumb drive 16 GB kuda (sempena 2014 ini tahun kuda) yang warna merah itu. Excited tak aku ni? Hahaha… cute1 onion head

Dan bagi warga Wilayah Perseketuan (KL dan Labuan) yang menyambung cuti sehingga Feb 3 kerana tarikh Hari Wilayah jatuh pada sama tarikh dengan cuti TBC, aku ucapkan Selamat Bercuti. Apa-apa pun Selamat Bercuti pada semua rakyat Malaysia! Dan sangat seronok cuti kali ini aku dapat balik ke MLK.  Dengar kata banyak berita baru di MLK. Tak sabar pula nak balik. Hehehe… evil smile onion head

Psst…. Ain, kau balik juga kan? Mesti balik tengok Al-Fattah makan buat kali pertama. Ngeh ngeh ngeh…  happy onion head

Tinggalkan Jawapan

