iHeart : Oh My English!


Oh My English

Sepanjang career aku selama 4 tahun sudah ni, aku memang tidak pernah termimpi akan ajar subjek English maka apabila tiba di KL ini aku tercalon untuk mengajar English; sumpah aku nak pitam. Tapi since boss beriya percaya yang aku boleh ajar English maka aku pun beranikan diri nak cuba ajar English tahun ini. Maka, taaaraaaa; call me Teacher Diyana not Cikgu Diyana. Ahaks. crazy monkey 086

Jadi, event every year pada January sekolah adalah bagi Panitia Bahasa Inggeris adalah English Camp yakni bagi 2014 adalah pada Jan 18. Sangatlah potong stim sebab aku baru plan nak balik MLK minggu tersebut (sebab cuti Thaipusam) tapi terpaksa dibatalkan kerana English Camp ini. Sangat berkorban jiwa kan jadi cikgu ni. Tapi mana boleh merungut, tak dapat pahala nanti kan? Hahaha… Bekerja kan kena ikhlas. Ngeh ngeh ngeh… crazy monkey 100

English Camp

English Camp

Ini adalah gambar aku di English Camp. Siap bawa Al-Fattah sekali ke sana bagi belajar English. Ada pelatih-pelatih luar negara yang mengendalikan program ini. Maka janganlah pelik tengok ada gambar orang Amerika pula ya. Mujurlah Al-Fattah tak meragam menangis di sana. Siap kena pinjam ambil gambar lagi. Popular sekejap Al-Fattah dalam English Camp. Hahaha… Jealous pula aku bila anak lagi popular dari Mommy dia. Ngeh ngeh ngeh… crazy monkey 105

Tapi aku dapat sijil penghargaan dari sekolah untuk program ini. Yelah, siap bawa anak belajar English. Punyalah semangat English kan Teacher Diyana ni. Hahaha…  crazy monkey 115

Pssst… FG, use English with Al-Fattah okay. He’s understand well in English instruction. Serious tau!  crazy monkey 101

Tinggalkan Jawapan

