iHeart : PWTC Baby Expo


Yuuuhuuu, aku kali pertama pergi PWTC untuk Expo Baby. Mujurlah jalan tak jammed dan parking senang kalau tak memang aku ajak FG balik saja. Leceh tu bila ada baby (sebab ada stroller) kalau parking jauh. Pitam tu nak jalan lebih-lebih lagi kalau hujan lebat. ballerina crazy rabbit

Kami pergi January 11, 2014 selepas aku habis meeting PBS di sekolah dan setelah aku makan kenduri majlis perkahwinan cikgu sekolah aku yang kebetulannya buat di dewan sekolah juga. FG dan Al-Fattah tunggu di majlis tersebut sampai tertidur. Hahaha…  dance with me crazy rabbit

Ada 3 barang aku beli di sana, iaitu baju baby, nursing cover dan floor mat. dancing crazy rabbit Yang lain aku tak berapa berkenan. Aku ada juga usha-usha permainan yang ada tapi tak berminatlah nak beli. Jadi aku window shopping saja di sana. Mujur Al-Fattah tak meragam, kalau tak muncul satu masalah pula nanti aku memujuk dia berhenti menangis. floating crazy rabbit

Satu perkara yang menarik di sana, aku berkenalan dengan seorang baby lelaki yang lahir seminggu awal dari Al-Fattah dan nama dia Al-Fateh. Hahaha… Tak sangka jumpa juga nama yang dekat-dekat macam ini kan? happiness crazy rabbit

Pssst… FG cari Lego set untuk Al-Fattah tapi satu kedai pun tak jual. Huhuhu, try usha Baby Expo tempat lain pula. Ngeh ngeh ngeh… Sanggup tu? Hahaha… Mana tahu dapat price murah, siapa tak nak kan? music crazy rabbit

2 thoughts on “iHeart : PWTC Baby Expo

  1. Valentine day says:

    Having read this I thought it was extremely informative.
    I appreciate you spending some time and effort to put this content together.
    I once again find myself spending a lot of time both reading
    and commenting. But so what, it was still worth
    it!

Tinggalkan Jawapan

