iHeart : i Heart e-Kehadiran


Wow, macam cepat saja masa berlalu kan?  admire onion headDiam tak diam, dah seminggu berlalu dalam 2014 ini dan aku pun dah seminggu bekerjalah kan? Cakap tentang kerja, banyak cerita nak update tapi cukuplah aku cerita sikit dulu ye. Nanti cerita banyak sekaligus, pengsan pula baca berjela-jela panjang. ahaaah onion head

Tahun ini merupakan tahun pertama di tempat kerja baru (walaupun aku dah masuk kerja mulai Ogos 2013 tapi kira ini officially lah kan). bike onion headKerja pertama aku JK e-Kehadiran. Wow, kerja tu everyday kena buat tu. Sangatlah banyak masa aku nak update setiap hari kan? Blog ini pun aku update everyweek, peh! Well, bukan aku seorang yang merungut tapi orang-orang yang terlibat sama pun mengeluh ya. bird onion head

Tapi aku ini memang seorang pekerja yang amanah dan berintegriti maka aku buat kerja aku setiap hari walaupun sometimes ada juga hari yang aku missed tapi cepat-cepat aku cover esoknya. Bagus kan? cheer1 onion head So endingnya, di notis board e-Kehadiran tu, bertindih-tindih kertas yang aku print everyday. Aku pun tak berapa rajin nak alihkan so aku keep on pin saja atas notice board tu. Hahaha… Nanti kalau tak muat dah nak pin atas board tu, aku tanyalah nak buat apa dengan kertas-kertas yang ada tu. Setakat sekarang masih boleh pin, aku buat tak nampak saja lah. cheer2 onion head

Secara rasminya itulah kerja aku setiap hari. Update notis e-Kehadiran. Walaupun kadang-kadang tak ada pun perubahan data, tapi tarikh berubahmaka kenalah ubah print baru juga kan? bsod onion head

Pssst… Setahun ada 365 hari. Kalau hari-hari kerja maka 365 kertas aku kena print. Hohoho, i Heart my work. bye1 onion head

Tinggalkan Jawapan

