iHeart : iPhone pun nak raya


Picture of Zenus iPhone 4 4S Prestige Eel Fish Leather Folder Series - Multi Red Malaysia Singapore: Apple iPhone 4- Apple iPhone 4 Cases, Apple iPhone 4 Covers, iPad Cases and a wide selection of Apple iPhone 4 Accessories in Malaysia, Sabah, Sarawak and Singapore

Ngeh ngeh ngeh, aku sudah pun order baju raya untuk iPhone aku di mana casing yang aku pilih sangat rainbow. Tapi reason aku pilih jenama ini adalah, casing dia boleh letak strap yang comel-comel (di mana brand lain tiada pun). So aku jadi super excited untuk iPhone aku. Dan lepas ini bolehlah pilih untuk cari kawaii strap pula. Ngeh ngeh ngeh…

Tapi apa pun balik KL nanti aku nak hantar service iPhone (sudah 2 tahun khidmat dia) dan tukar screen protector dia supaya nampak super masyuk! Ahaks. Yelah, takkan aku saja bersemangat nak raya; iPhone pun kena bersemangat juga. Apatah tahun ini iPhone mesti busy ambil gambar Aidilfitri dengan penambahan ahli baru. Huhuhu… 

Aku cari juga baju untuk iPad. Tapi belum jumpa baju yang cantik jadi masih lagi pending. Tapi memang nak beli la sebab baju iPad dah uzur benar. Aku nak cari yang magnetic auto tu. Walaupun mahal sedikit tapi berbaloi pakai lama. Sabar ya iPad, nanti aku cari slow-slow. 

Oh ya, aku beli baju ini di website ini. Pergilah usha kalau berminat. Perkhidmatan website ini memang bagus. Sudah banyak kali aku beli barangan iPhone di sini. Ni testimoni ikhlas ni. Cubalah lihat website ini. Kalau berminat boleh beli. Hehehe… 

Psst… eh, sibuk cari baju raya untuk iPhone & iPad tapi baju raya aku & FG bila pula nak cari? Hahahahaha… 

Tinggalkan Jawapan

