iHeart : Bukan KL, Bukan MLK tapi SLGR


Ramai orang tertanya-tanya aku akan melahirkan anak aku di mana. crazy monkey 091Well, aku tahu ramai excited nak datang melawat (hikhikhik) tapi sabarlah ya sebab masa kalian tanya masa tu, aku dan FG belum decide nak lahirkan Jr di mana lagi. Dan inilah keputusan yang telah kami buat setelah berbincang dan berfikir banyak kali. crazy monkey 084  Aku akan melahirkan anak aku di Selangor (bukan di KL walaupun aku tinggal di KL sekarang ni). Dan maaflah keluarga di MLK, aku akan melahirkan anak aku bukan di MLK seperti yang di harapkan oleh mereka. crazy monkey 057

Tapi, aku akan berpantang di MLK (pada awal-awal lepas hari tu) tapi akan menghabiskan cuti bersalin aku di KL (surely dekat dengan FG untuk FG mabuk layan perangai Jr). crazy monkey 134  Jadi bila aku mengumumkan yang aku akan berpantang di MLK means automatically Aidilfitri ini aku akan beraya di MLK (yeah, itu berita baik!). crazy monkey 148

Jadi, kepada kawan-kawan dan sanak saudara jauh dan dan dekat, anda dijemput beramai-ramai datang beraya di rumah aku untuk melihat anak kecil tu. Aidilfitri tahun ini pasti meriah dengan kehadiran si genit tu kan? crazy monkey 156  Yelah, semua orang excited fikir akan ada budak kecil raya kali ini. Especially raya ni my Uncles & Aunties akan bergelar GrandPas’ & GrandMas’. Oh yelah kan, Nenda jadi Moyang tahun ni dan adik-adik sepupu aku semua jadi Uncles & Aunties (biar pun umur belum lepas 10 tahun lagi pun). Ahaks. crazy monkey 154

Kehadiran Jr tahun ini pasti ada hikmah dan kebaikannya yang aku tak pasti apa. crazy monkey 173  Tapi aku pasti ada Nur dalam kehadirannya dalam hidup aku dan FG. Sangat aku tak sabar menunggu kehadiran Jr. Betapa Nur yang Jr bawa dalam menyinari hidup kami ini sentiasa dibawah naungan dan diberkati Allah s.w.t. InsyaAllah, aku sangat positif percaya pada ketentuan-Nya. crazy monkey 195

Cepat lahir ya my baby. Membesar jadi anak yang soleh/solehah dan mendengar cakap Daddy & Mommy. Kalaulah kamu tahu betapa tak sabarnya kami menunggu kelahiran kamu. crazy monkey 194

Pssst… Setiap hari FG rasa perut aku meneka-neka tangan dan kaki Jr. Lawak pula aku tengok. Hahaha… crazy monkey 209

Tinggalkan Jawapan

