iHeart : Yeah!!! Yeah!!! Cuti Sekolah!!!


Selamat bercuti kepada semua pelajar di Malaysia. crazy monkey 001 Wah, akhirnya cuti yang ditunggu telah tiba setelah azab menunggu (sebab bulan April langsung tiada cuti). Seronoknya dapat bercuti sebab last time cuti adalah pada bulan Mac. Lamanya rasa kan?crazy monkey 006 Dan kali ini lagi best sebab hari Khamis (Mei 23) sudah hari terakhir sekolah memandangkan Mei 24 adalah cuti umum sempena Hari Wesak. Dan ini bermaksud Mei 23 aku sudah fly ke KL untuk balik berjumpa FG. Yeah, akhirnya tiba saat yang di tunggu-tunggu. Lama sangat rasa nak tunggu cuti sekolah pertengahan tahun 2013 ni. crazy monkey 004

Dan selepas cuti pertengahan tahun ini, aku hanya balik semula ke SDK selama 2 minggu dan kemudiannya aku bercuti sehinggalah aku lepas pantang melahirkan Jr.  crazy monkey 017Mungkin dalam bulan Oct-Nov baru aku balik ke SDK (sebulan bersekolah terakhir). Tak best nya.  crazy monkey 025

Tak lupa juga aku nak ucapkan Selamat Menyambut Hari Wesak kepada penganut agama Buddha yang meraikannya. crazy monkey 018Moga hari perayaan ini dinikmati sebaik-baiknya berkumpul bersama-sama keluarga apatah lagi musim cuti sekolah sudah bermula juga kan? Harapnya makin meriah sambutan Hari Wesak pada tahun ini dengan ramai berkumpul balik. crazy monkey 046

Psstt… FG bila kita nak balik ke MLK? Nak juga berkumpul ramai-ramai masa cuti sekolah ni. Huhuhu… crazy monkey 044

Tinggalkan Jawapan

