S.H.E.I.S.M.Y.S.O.U.L!


Inilah adik aku, Ain yg Emo. Hahaha

aindaisykiller

Aku mungkin tiada mak…aku mungkin bergelar anak yatim… tapi aku tahu aku ada dia…NUR DIYANA.. Dia punca kekuatan, keberanian,ketekunan aku…selepas mak pergi..

Rasa menyesal, marah pada diri sendiri sebabselama ni aku selalu terlepas pandang dengan semua kasih sayang yang along bersungguh2 bagi, supaya aku tak rasa kekosongan selepas mak pergi…
Aku tak nampak semua tu… aku keep rase aku yang sedih… aku tak mampu.. kenape aku sorang je macam ni?? kenapa Allah biarkan aku jatuh tersungkur dalam takdir yang Dia tetapkan?
Kenape??

ITULAH AKU…KELEMAHAN AKU! AKU KEEP SALAHKAN TAKDIR!!!! Aku terlepas pandang, kalau aku sangat sakit…adik-beradik aku??mereka tak sakit ke??mereka tak sedih ke?? sumpah!aku just fikirkan diri aku!! KEJAMNYA AKU!!!!!!

Sekarang aku tahu aku rasa sangat depress sebab aku dah tak bole ingat muke mak lagi…. Ya Allah, memang sangat sakit..Bile sedih dengan result exam, sedih kene marah dengan Dr kat ward, heppy ke..nak kongsi pengalaman yang akujumpe kat ward…bile…

View original post 268 more words

4 thoughts on “S.H.E.I.S.M.Y.S.O.U.L!

  1. salman khan says:

    Hey There. I found your blog using msn. This is a very well written article.
    I’ll be sure to bookmark it and come back to read more of your useful information. Thanks for the post.
    I’ll certainly comeback.

Tinggalkan Jawapan

