iHeart : Uniform Maternity


Mom to be, White dress

Semua orang tertanya-tanya, bila aku nak start pakai “uniform” baju pregnant. Hahaha… crazy monkey 066 Apa mahu buat, baju kurung yang aku pakai sekarang ini masih lagi muat sehinggalah bulan ke 6 kandungan. Lepas 6 bulan, baju aku memang macam sarung nangka. Fit! crazy monkey 064 So officially lepas masa pregnancy aku untuk bulan yang ke-6 ini, aku akan pakai baju maternity. Hihihi…

Tapi itulah, baju mengandung tu seksi lah shape dia. crazy monkey 010Risau aku nak pakai. Macam gaun tidur pun ada. Aduyai, segan pula nak pakai. Huhuhu…  crazy monkey 025

2 thoughts on “iHeart : Uniform Maternity

Tinggalkan Jawapan

