iHeart : e-GTukar


Akhirnya settle sudah borang e-GTukar aku. crazy monkey 006 Harapanku agar permohonan pertukaran aku ke Semenanjung Malaysia diterima (mana tahu berkat rezeki anak dalam kandungan). crazy monkey 003 Puas sudah aku pesan orang-orang yang pergi menunaikan umrah ke Mekah supaya mendoakan kesejahteraan aku sekeluarga serta permohonan penempatan kali ini berjaya. crazy monkey 017

4411227161_27f15d8b3b

Yelah, aku benar-benar berharap agar permohonan kali ini berjaya. crazy monkey 024 Oh tak nak lah aku berpisah dengan baby yang masih kecil (kalau boleh). Jadi aku memang berharap sangat agar permohonan kali ini akan diluluskan kerana kalau masih aku mengajar di SDK ini maka berpisah jauhlah aku dengan anak aku nanti. Sedihnya… Tak sanggup aku nak fikir. crazy monkey 029

Jadi marilah kalian bersama-sama mendoakan aku agar permohonan aku ke Semenanjung kali ini diluluskan. Aku pun turut mendoakan semua pemohon yang lain juga diluluskan juga. Insya-Allah. crazy monkey 037

Psstt… Aku siap SMS Pengetua untuk pertukaran kali ini. crazy monkey 053 Bersungguh-sungguhlah aku nak pindah kali ini. Tak tahulah kalau dia tak faham-faham juga keinginan aku yang meluap-luap nak pindah ke KL ni. crazy monkey 057

Tinggalkan Jawapan

