iHeart : Janji Tinggal Janji


Ini janji yang aku buat pada FG pada 2012 iaitu semasa Disember 2012 green scarf 01 aku akan belajar memasak dan guess what, aku tidak berjaya menunaikan janji yang aku buat pun. green scarf 16Hukhuk…

Hello, bukan aku sengajakan tau tapi memang aku tak mampu nak tunaikan janji yang aku buat tu (seriously). green scarf 19 Sebabnya masa tu aku memang tengah mabuk pregnant. Maaf ya FG. Apa kata aku up kan ke 2013 pula? Hehehe…  green scarf 43

Psst… Jangan pula 2013 aku bagi alasan nak jaga Junior so tak boleh nak belajar memasak. Hahaha…  green scarf 11

Tinggalkan Jawapan

