iHeart : Happy Valentine’s Day!!!


Happy Valentine Day pada semua pasangan suami isteri di dunia ini.  in love pink cat Yelah, nak ucap pada pasangan kekasih macam tak patut pula. Tapi ingatlah tak perlulah nak tunggu masa Februari 14 ini sahaja baru nak hargai pasangan masing-masing. Kalau boleh selalulah tunjukkan pada pasangan how deep is your love. cute pink cat

Valentine kali ini aku di rumah bersama-sama FG. Selalunya aku di SDK sendirian. Terkejut aku pagi-pagi FG ucapkan Happy Valentine pada aku. Sumpah aku tak ingat! Hahaha… Lain kali kan bagi bunga ros sekuntum sekalilah ya? Hehehe, demand pula kan aku ni? laugh cute pink cat

To FG : I LOVE YOU!!!

Tinggalkan Jawapan

