iHeart : Hot & Sexy Mama


Entri kali ini aku nak revealkan hot Mama 2013. Ngeh ngeh ngeh, maaflah pada sesiapa yang nak merahsiakan pregancy mereka tapi aku terberitahu pula dalam entri ini (hahaha).

1st sekali aku dengan bestnya nak beritahu aku sendirilah pregnant (27 Julai). Itu mestilah beritahu dulu sebab ini blog aku nanti nampak tak fair pula. Kemudian, kawan-kawan di SMSS yang kahwin serentak dengan aku (kami kan kahwin trio) iaitu Ct Panda (25 Ogos) dan Afwani (12 Ogos). Tahniah-tahniah especially pada Panda yang date nearly dengan anniversary kahwin. Hahaha… Macam planning kan?

Dan paling best adalah Nuwairani (11 Ogos). Ini lagi best, sebabnya Kak Nani masa bersanding di sebelah lelaki dengan bunting pelamin (hebat suami Kak Nani, perfect timing!).

Dan juga Cikgu Afidah (kaunselor di sekolah aku juga) pada bulan Julai (around early Julai). Dan juga ada cikgu baru di sekolah aku; Diana yang akan lahir baby around timing dengan Kak Afidah juga (awal Julai). Ops, lupa pula ada juga Cikgu Teresa dan Cikgu Wai Szu Szu yang akan melahirkan anak pada awal Julai juga.

Hahaha… Mostly di sekolah aku lahir pada Julai kecuali Wani dan Panda pada bulan Ogos. Jadi beruntunglah Wani dan Panda sebab tak perlu nak balik ke sekolah semula (cuti terus sampai akhir tahun) tapi yang baby nya lahir pada Julai ni kenalah balik bekerja sebulan sebelum cuti sekolah akhir tahun. Hohoho…

Dan tak lupa juga Asuwarni, wife Ridzwan, …. yang sama-sama melahirkan 1st baby pada 2013. Hahaha… Well, tak sangka pula anak-anak kita semua sharing same age nanti. Hehehe…

Psstt… Macam aku rasa most yang kahwin pada 2012 lahir 1st baby 2013. Wah, very luck kan 2012 tu. Hohoho…

Tinggalkan Jawapan

