iHeart : Xmas


Salam Krismas pada semua rakyat Malaysia yang meraikannya. Aku tak meraikan tapi aku suka sebab dapat cuti.MySpace Jadi bolehlah berehat. Tapi yang tak menariknya adalah, kalau dah Krismas maksudnya mesyurat guru kali pertama untuk 2013 dah dekat (boleh tak nak buat-buat lupa?).MySpace Jadi, nak tak nak kena insaflah yang masa bekerja dah nak dekat dan masa bercuti berfoya-foya di rumah sudah tamat. Maka, kenalah aku menyemak semula senarai kerja yang aku patut sediakan sebelum bermula sekolah 2013. MySpace

Tapi, apa pun aku ucapkan Selamat Bercuti pada semua. Seronok kan dapat berehat dengan keluarga biar pun duduk di rumah saja pun (tapi kalau pergi picnic lagi best lah kan?). Oh tiba-tiba rasa nak buat BBQ pula di rumah (kikikiki). Aku kalau makan laju saja kan? Ngeh ngeh ngeh… MySpace

photo(1)

Ni gambar aku di Sunway Pyramid dengan tema Krismas 2012 mereka yang sungguh Egypt tu. Hohoho, klasik beb! MySpace Anyway masa aku ambil gambar ini aku sedang bebadan dua (hohoho, sudah nearly 2 months). Hehehe… Sekejap sahaja masa berlalu kan? Anyway hebat tak kuasa baju kurung? Tak nampak macam sedang pregnant kan? Hahaha… MySpace

Tinggalkan Jawapan

