iHeart : Salam Diwali 2012


Salam Deepavali (atau Diwali) pada semua rakyat Malaysia yang menyambutnya. Aku memanglah tak sambut (malah nak pergi rumah kawan-kawan India pun tiada) tapi kalau cuti saja, memang aku suka.MySpace Tak kisahlah perayaan apa pun, kita kan 1Malaysia.

Apa yang aku suka tentang perayaan ini adalah, banyak pelita (api) akan dipasang dan seni beras warna-warni yang sangat indah. Memang nanti banyak di shopping mall akan ada seni beras ni. Cantik kan? MySpace

Aku memang no idea sangat tentang perayaan ini tapi apa pun aku ucapkan Selamat Bercuti pada orang lain. Ambillah masa ni untuk berehat daripada kerja-kerja yang menyesakkan fikiran tu okay? MySpace Selamat Berehat!

Pssst… Tiba-tiba rasa nak makan tisu. Hahaha, pelik-peliklah taste aku tiba-tiba kan? MySpace

 

 

 

Tinggalkan Jawapan

