iHeart : Gred SPM


Bila nak dekat peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) bagi menguji kefahaman para pelajar Tingkatan 5 (pelajar berumur 17 – 18 tahun) maka bertungkus lumuslah para pelajar mengulangkaji pelajaran.MySpace Biasanya pelajar mulai serius pada Semester ke-2 dan pada masa tu cikgu-cikgu semua dah geleng kepala bila ada pelajar yang nak cover dari bab 1 Tingkatan 4 (sebab selama ini malas nak belajar).

Tapi jangan risau, mana-mana cikgu pun tak akan mengeluh dan menolak asalkan mahu belajar. Dan itulah juga aku sendiri. Malah, masa nak dekat SPM inilah aku akan buat kelas tambahan dan latihan latih-tubi yang sangat non-stop. Hahaha… Sampai pernah ada pelajar aku merayu supaya aku jangan beri latih-tubi lagi (sebab bukan subjek aku seorang saja dia kena belajar kan?). MySpace

Kepada para pelajar lain (selain yang menduduki peperiksaan), aku ucapkan SELAMAT BERCUTI.MySpace Jaga diri masa cuti ni, jangan pula terlalu suka sampai lupa diri.

Apa-apa pun aku ucapkan SELAMAT MENJAWAB SPM pada para pelajar aku yang sentiasa aku yakin mereka akan LULUS dalam subjek aku. Mereka janji sudah kan, jadi kenalah mereka buktikan. Dan aku akan berdebar menunggu keputusan pada Mac 2013 nanti. Hohohoho…

Para pelajar SMSS, buat yang terbaik tau! All the best! MySpace

Tinggalkan Jawapan

