iHeart : Tilik Nasib?


Bila keputusan e-GTukar keluar, aku terkejut sampai tak boleh nak update as soon as possible di entri blog.MySpace Punyalah hebat penangan keputusan e-Gtukar tu kan?MySpace

Sudahlah sebelum ini umum akan keluar keputusan pada October 21, kemudian tunda pada November 03. Kemudian pada November 03 tu tunda lagi ke pukul 8.30 malam. Memang nervous sangat aku jadinya dengan e-GTukar ini sebab asyik tunda-tunda. MySpace

MySpace Apa-apa pun masih lagi keputusan yang aku terima adalah TIDAK DILULUSKAN. Oh tidak!!!! MySpace

Walaupun aku buka beberapa kali (dan pada hari-hari berikutnya juga) tapi keputusannya masih lagi sama.MySpace Macam tak dapat terima hakikat saja bunyinya kan?MySpace

Walaupun aku bersedih sebab tidak dapat bertukar ke KLMySpace tapi Wani lagi teruk menangis daripada aku.MySpace Ops, mungkin ada lagi yang teruk menangis cuma yang aku nampak Wani saja (sebab serumah).

Memang mata dia macam kena sengat lebah bengkaknya.MySpace Sampai aku dengan Kak Nani pun tak dapat nak cakap apa. Tapi apa pun aku berharap Wani sudah tenang sekarang ini. Apa pun yang berlaku ada hikmahnya (wah, buat ayat menyedapkan hati sendiri nampaknya aku ni).MySpace Mungkin anak-anak SDK ini masih lagi memerlukan tunjuk ajar kita lagi. Sabarlah ya. MySpace

Namun begitu proses rayuan masih lagi in progress iaitu selama 14 hari bermula November 03 itu. Jadi, sesiapa yang mahu membuat rayuan silalah ke KPM di Putrajaya untuk membuat rayuan untuk pertukaran penempatan sesi Januari 2013.MySpace Insya-Allah aku akan join sekali bila aku pulang nanti. Aku akan drag FG sekali ke Putrajaya menemankan aku membuat rayuan. Jadi FG kalau baca entri ini, sila alert ya? MySpace

Apa-apa pun Tuan Rumah JC telah pun beberapa kali datang ke rumah kami untuk meng-renew perjanjian sewa rumah (sewa tempoh masa perjanjian sewa sudah hampir tamat).MySpace Biasalah dia, buat janji politik, letih aku dengar.MySpace Mujurlah rumah ini dekat dengan sekolah dan transport pun mudah. MySpaceKalau tak memang tak renew perjanjian. Tapi masalahnya dia suka betul buat perjanjian 3 tahun. Gila kan? MySpaceIni mesti aku siap dah beranak kalau lagi 3 tahun ni (wah, ayat yakin kan?). MySpace

Tapi apa-apa pun perjanjian kami telah dibuat dan insya-Allah kalau rayuan aku bertukar ke KL tidak diluluskan maka aku masih lagi akan stay di sini.MySpace Walau pun kedengaran macam agak gila untuk stay di SDK ini lagi 3 tahun. MySpace

MySpaceTapi apa yang aku nak share tentang JC adalah dia sibuk-sibuk menilik nasib kami masa bersalaman dengan kami. Hebat tak? MySpace

MySpace Dan ini adalah komen dia yang aku summarize sebab panjang sangat komen dia. MySpace

MySpaceTentang aku : Seorang yang sangat jujur dan sangat suka leisure.MySpace

MySpaceTentang Wani : Seorang yang white diamond and menumpang tuah husband. Kikiki… Dr Haziq Ong!MySpace

MySpaceTentang Azy : Seorang yang berakal tajam dan mahu segera menghabiskan kerja.MySpace

Aduyai, punyalah sakit-sakit perut kami ketawa.MySpace Nak pengsan kami dengar tentang Feng Shui ni.MySpace Okaylah, FG kalau datang sini jom kita pergi jumpa JC untuk dia tilik nasib. Hahaha… Lawak lawak…MySpace

Psst… Rugi Kak Nani tak dapat tilikan free oleh JC. Jangan main-main, bersungguh-sungguh dia menilik kami. Hahaha… MySpace

5 thoughts on “iHeart : Tilik Nasib?

Tinggalkan Jawapan

