iHeart : Dari Selatan Ke Utara


Akhirnya aku sampai juga ke Perak, kampung FG.MySpace Seronoklah sebab dapat berjalan-jalan tengok tempat orang.MySpace Tapi sayangnya kami tidak dapat melawat semua saudara-mara di Perak kerana kesuntukan masa. Tapi, I do really enjoy time di sana. Thanks to them!MySpace Especially di rumah Wan Chik, makanan yang dihidangkan memang terangkat habis. MySpace

Dan sangat surprise sebab sebelum ini aku diberitahu oleh FG yang kami akan berempat balik ke Perak (aku, FG, Hazwan & Rahimah) tapi in the end jadi 3 kereta balik kampung (whole families ikut balik kampung juga sebab Aidiladha).MySpace Dan paling gila kami rancang balik ke Perak sahaja tapi endingnya balik ke Perak dan ke Kedah juga (OMG).MySpace Memang unexpected sangat. MySpace

Bagaimana boleh balik ke Kedah? MySpaceWell, actually jari Tok (nenek FG di Kedah sebelah Abah) kena patuk dengan ular.MySpace Jadi, Abah mestilah risau (sure lah, his Mom kot) jadi mestilah instinct nak balik tu extra sedikit.MySpace Tu yang jadi 3 kereta akhirnya.

Huh, memang berjalan-jalan habislah aku Aidiladha kali ni.MySpace Tapi sayangnya sebab masa kami balik ke Kedah, padi baru di tanam jadi tak berapa nice view sawah padi. Orang cakap yang nice adalah masa padi menguning. Huh, bila aku dapat tengok ni kan?MySpace However, syukurlah Tok selamat (tapi tangan dia bengkak habis). Aku doakan kesihatan Tok sebaik-baiknya. Amin. MySpace

Tapi sayangnya juga walaupun berkesempatan ke Kedah tapi masih tidak sempat nak round pergi melawat semua saudara-mara di Kedah.MySpace Mungkin lain kali sebabnya cuti amat sedikit dan tempat yang nak pergi pula banyak. Nak buat macam mana, masa cuma ada 24 jam sehari saja kan?MySpace Takkan nak tahan Bulan daripada keluar dan Matahari daripada terbenam pula kan? Ish ish ish… MySpace

So, kesimpulannya insya-Allah akan sampai lagi kami ke Kedah & Perak untuk ke rumah saudara-mara yang lain. Dan mestilah aku tak sabar sebab dapat berjalan-jalan tengok pemandangan yang best-best.MySpace Hahaha, dan paling penting aku tidur sahaja dalam kereta. Ngeh ngeh ngeh… MySpace

Tapi perjalanan kami memang agak rushing. Sebabnya aku nak kejar flight hari Ahad jam 3.40 petang (MAS) lagi di KLIA.MySpace Jadi, memang tak berapa nak berehatlah. Sangat penat sampaikan aku sekarang di SDK pun rasa sudah beberapa hari rehat pun masih tak puas. Aduyai, rasa letih sangat.MySpace Tak sangguplah aku nak ajak FG buat kerja gila macam ini lagi. Sangat letih. Tak larat. MySpace

Apa-apa pun aku nak ucapkan Salam Aidiladha pada semua.MySpace Can’t wait to see the next Aidilfitri & Aidiladha 1434H. Insya-Allah… MySpace

Tinggalkan Jawapan

