iHeart : Ain Merempit Balik Raya


Tahun 2012 ini, Ain dengan officiallynya ada motor sendiri dan dengan penuh beraninya membawa motor balik ke MLK (dan return KL) walaupun setelah dibangkang oleh ahli-ahli keluarga di MLK.MySpace Aku? Well, tidaklah aku banned dia nak bawa motor pergi-balik KL-MLK-KL asalkan dia pandai menjaga diri, okaylah. MySpace

Iyelah, janganlah dia merempit bawa sampai 160 km/j (itu memang aku marahlah kalau dia bawa selaju ini tapi aku yakin dia akan bawa paling laju pun 100 km/j jadi insya-Allah…) dan kenalah jaga-jaga kawasan angin lintang (dan angin dari kenderaan berat especiallynya lorry dan bus).MySpace Apa-apa pun aku yakin dia akan menunggang motor dengan baik. Jadi tak perlulah aku nak bangkang permohonan dia nak bawa motor balik raya kali ni. MySpace

Aku pula tahun ini dijadualkan beraya di Perak (4 orang sekereta). Tapi kita hanya merancang tapi Tuhan yang menentukannya. Apa-apa pun nanti aku akan update.MySpace Entri kali ini cuma nak fokus dan ingatkan Ain yang sila berhati-hati membawa motor. MySpaceSemua orang pun nak balik beraya maka janganlah bawa motor macam jalan raya tu tertulis nama engkau as pemiliknya. MySpace

Ops, selamat balik kampung beraya dan bercuti untuk semua rakyat Malaysia.MySpace Kita kan 1Malaysia, jadi semua perayaan pun kita sambut bersama-sama. Maka aku pasti ramai yang akan pulang bercuti pada minggu raya ini. Lebih-lebih lagi cuti Aidiladha tahun ini, sekolah bercuti 2 hari (selalu bercuti sehari kecuali negeri-negeri yang mengambil cuti perayaan Aidiladha 2 hari seperti Kelantan dan Terengganu)MySpace maka tak surprised kalau jalan balik kampung jadi jammed tahun ni.

Apa-apa pun aku ucapkan selamat memandu dan menunggang motor berhati-hati. Jadilah rakyat 1Malaysia yang prihatin dan berfikir panjang sebelum melakukan apa-apa. Insya-Allah semua akan selamat sampai ke destinasi masing-masing. MySpace

Since, FG sudah ada GPS di telefon sekarang ni maka dia memang berlagak habis yang comfirm tak sesat kalau ke mana-mana. Betul ke ni?MySpace Teringin pula aku nak test pergi ke tempat yang kami tak biasa nak pergi untuk test. Bagus tak idea tu? Hahahahaha…MySpace

Pssst… Ain dah ada motor, Hafiz pun ada motor maka aku ni??? MySpace

Tinggalkan Jawapan

