iHeart : Terima Kasih Semua!!!!


Walaupun sudah masuk ke bulan Oktober, masih lagi aku teringat jasa dan pengorbanan penat lelah semua ahli keluarga aku masa majlis kahwin aku Ogos 24, 2012. Memang persediaan mereka sebelum majlis lagi (malah sebelum Ramadhan, semasa Ramadhan dan sehinggalah selepas majlis dalam bulan Syawal). Disebabkan kami tiada pakai katerer, maka periuk belanga tu memang kena basuh sendiri. Malah FG pun kena basuh 7 periuk. Hahaha… Punyalah hebat kan? MySpace

Memang mereka tidur-tidur ayam saja. Ni cerita benar, Ain siap tertidur atas meja sebab dah terlalu penat. Tidur sejam dua, dah kena kejut untuk tolong masak. Memang gila tak gilalah kan? Aku janganlah cerita, memang tak cukup tidurlah nak prepare sini-sana. MySpace

Memang aku tak dapat nak list semua nama (sebab ramai sangat yang datang menolong) tapi aku memang berbanyak-banyak terima kasih nak ucapkan pada mereka. Tanpa mereka memang majlis aku tidak dapat berjalan dengan lancar seperti yang dirancang. Terima kasih semua. MySpace

Pssstt… Serius aku nak sangat belanja makan ikan bakar tapi masalahnya nak cari timing tu memang susah. Yelah, sebabnya aku di KL dan kalian di MLK. Aduyai, FG pula susah nak dapat cuti. Uuuuu… Tapi teringin sangat. MySpace

 

 

 

Tinggalkan Jawapan

