iHeart : Dan Bila En Demam feat Cik Selsema


Teruk demam selsema aku kali ini. Since aku datang ke SDK (19 September 2012) sehinggalah ke hari ini (03 Oktober 2012), demam selsema aku masih lagi tak pergi dari hidup aku.MySpace Demam sudah fly sikit (dah kebah) tapi selsema macam makin teruk pula. MySpaceMasih lagi aku bertisu-tisuan (siap beli tisu poket baru) setiap hari.MySpace Stress pula rasa.

Sampaikan di tempat kerja aku ditegur “menangis” pula. Punyalah scary selsema kali ini.MySpace Tapi ubat dah setengah papan aku makan, biar betul ubat klinik SDK ni bagi pada aku. Sudahlah harga dia pun mahal dah. Tension! MySpace

Itulah kan, orang cakap after wedding mesti akan mengalami demam yang teruk (effect penat dan stress) tapi kalau dah sampai berpanjangan macam ni, aku rasa pelik pula kan? Biar betul demam ni…? Nak cakap aku pregnant, uish… Tidak lah! MySpace

Apa-apa pun aku berdoa agar aku segera sembuh sebab bila selsema maka tekak akan sakit, kepala mudah pening (sakit tu of course) dan jalan pun tak stabil.MySpace Oh, sangat tak suka sebab aku mudah naik marah juga.MySpace Dan nak pakai kasut tinggi pun tak berani. Takut terjatuh guling-guling di tangga (sudahlah banyak tangga tinggi-tinggi di SDK ni). MySpace

Aduyai, ke sebab aku demam rindu pada FG? Biar logik kan?MySpace Mati lah aku kalau macam ni (sebab asyik nak kena fly ke KL jumpa FG bila demam) selalu. Hukhukhuk…MySpace Sebab itulah aku balik ke KL weekend ni. Kalau betul ini sebab demam rindu dan ubatnya ada pada FG saja (sebab ubat doktor tak berkesan kan?), lepas weekend ini sembuhkah aku? Nah, misteri ni… Kikikiki…MySpace

Pssst…. Right now walaupun demam tapi in happy mode (sebab dapat balik jumpa FG). Gila kan? Ngeh ngeh ngeh… MySpace Sekurang-kurangnya aku boleh lepas stress pada FG. Hahaha… MySpace

 

 

 

Tinggalkan Jawapan

