iHeart : V.I.P pada Ogos 24, 2012


Syukurlah kisah akad nikah aku berjalan dengan jayanya seperti yang aku harapkan. Aku risau juga kalau Ayah tidak dapat hadir tiba-tiba ke majlis akad nikah aku tapi syukurlah dia datang. Ayah datang bersama Mak Cik dan Adik serta keluarga (ibu bapa) Mak Cik. It’s okaylah. As long Ayah datang untuk nikahkah, aku sudah berpuas hati. MySpace

Ayah datang berbaju melayu pink (sebab aku beritahu tema majlis aku pink tapi nikah aku putih, hahaha). Tapi sayangnya tiada pakai sampin. Agak lewat sikit Ayah datang tapi it’s okay yang penting dia datang. Aku memang panik dan nervous masa Ayah lambat sampai tu. Mujur Ain dan Khidir ada di situ menenangkan aku. Kalau tak mahu juga aku menjerit atas masjid nanti. MySpace Tapi Ayah enggan ke rumah Nenda untuk majlis makan selepas akad nikah tu. Malah aku ajak ke majlis esok pun dia enggan hadir. Tapi katanya, cukuplah wakil (Khidir) datang.

Masa akad nikah tu, Ayah sendiri yang nikahkan. Tak tahulah macam mana sampai 3 kali lafaz. Tapi apa pun aku majlis tu sudah selamat pun. Dan selepas tu, kami sudah pergi melawat ke rumah Ayah (siap drag Ain sekali) dan bagi Ayah sekeping gambar akad nikah sebagai kenangan. Harapanku, biarlah cerita 9 tahun tu berlalu saja. Jangan diceritakan lagi. MySpace

Pssstt… Kami sudah melawat semua keluarga aku. Sekarang tinggal family FG di KL, PRK dan KDH. Hohoho, bilalah FG nak bawa aku kan? Ngeh ngeh ngeh… MySpace

 

 

 

Tinggalkan Jawapan

