iHeart : Trip Melaka, Checked!


Berita baik, aku sudah pun selesai melawat saudara mara di MLK secara officially. Syukurlah, aku takut betul kalau perkara ni asyik tertangguh-tangguh. Pasti ada yang akan mengungkit perkara yang tak baik. Pening aku.MySpace

Yang aku tengah tunggu adalah melawat saudara mara sebelah FG. Jauh betul kampung FG. Tak tahulah bila dia nak bawa aku ke KDH & PRK. Ada masa cuti ke dia nak bawa aku ke utara ni? Hahaha…MySpace

https://diyanapinkfaizcoklat.files.wordpress.com/2012/09/honeymoon-1.jpg?w=300

Pssst… Bila pula dia nak bawa aku honeymoon ni? Curious aku? Asyik terperap dalam rumah saja? Honeymoon dalam bilik saja ke? Hahaha…MySpace

Tinggalkan Jawapan

