iHeart : Kad Terlewat Sampai


Ni cerita benar, punyalah aku urgently nak kad si Saifol sebab probability aku nak pergi majlis Panda memang 0% tapi rumah Saifol mungkin 10% tapi kad dia tidak kunjung tiba, tapi lepas majlis kahwin rumah dia (sebab dia pos ke MLK dan aku lepas kahwin stay di KL) baru aku dapat lihat kad dia. Hampeh tul. Tapi mujurlah lewat, sebab aku tak dapat pergi pun. Hahaha… Tapi beriya nak kad kan? Kikikiki… MySpace

Inilah kad Saifol, dia ada 3 pasangan pengantin. Kad dia warna pink, comel lah. Warna pink tu untuk pasangan perempuan (sebab Panda pakai purple) tapi tak kisahlah yang penting kad dia pink, comel! I like!!!! Cuma ada yang pincang sikit pada kad dia iaitu, kereta pengantin yang nombor plat nama Saifol dan Aisah tu silap nama. Aku tergelak besar bila baca.MySpace Macam manalah kad tu boleh salah nama (sudahlah nama Saifol pula tu, kalau nama Panda aku boleh terima lagi tu sebab Aisah tu orang luar yang baru nak masuk ke keluarga Saifol. Sumpah lawaklah kad Saifol tu. MySpace

Apa-apa pun yang penting orang tau itu nama Saifol (walaupun di eja Saiful). Lawak kan pasangan ni, Panda selalu di salah eja Aishah. Memang padanlah jodoh mereka berdua ni. MySpace Walaupun aku tak pergi, aku masih lagi mendoakan kesejahteraan pasangan ini. Hahaha… Dan aku tiada gambar mereka untuk di masukkan dalam entri ini jadi menggunakan belas ihsan gambar Panda yang tag aku di FB, maka aku uploadlah pasangan Saifol & Aisah ini. Selamat Pengantin Baru dan semoga berbahagia ke akhir hayat. Insya-Allah… MySpace

 

 

 

Tinggalkan Jawapan

