Hanya nak ingatkan yang majlis sebelah FG pada 17 September 2012 ini… Yes, memang hari Isnin!

Diyana Heart Faiz

Dan dengan sukacitanya aku menjemput semua pembaca Facebook dan WordPress samada aku pernah bersua atau tidak, untuk memeriahkan majlis perkahwinan aku pada Ogos 25, 2012 di Melaka dan September 17, 2012 di Kuala Lumpur. Aku amat berbesar hati sekiranya kalian dapat memeriahkan majlis aku dan bersama-sama mendoakan majlis aku ini berjalan dengan lancar, insya-Allah. MySpace

Dan ada 800 kad yang telah aku buat dan diedarkan sepanjang bulan Ramadhan dan awal Syawal (pagi-pagi Syawal 01, 1433H) dikalangan penduduk sekitar dan saudara mara dekat dan jauh. Dan mengambil kesempatan ini aku ucapkan terima kasih kepada semua pihak yang terlibat semasa membantu aku menyiapkan 800 kad ini.MySpace Kalau nak aku taip nama satu per satu memang penuh entri ini jadi cukuplah aku maklumkan semua yang terlibat secara langsung dan tidak langsung, terima kasih tidak terhingga. MySpace

Dan ada juga 500 kad yang disediakan untuk kenalan aku di mana kebanyakkan kad dimonopoli oleh Acik (more than…

View original post 788 more words

Tinggalkan Jawapan

