iHeart : Pencarian Ternoktah Pasti


Mengambil kesempatan ini, aku nak ucapkan sekali lagi Selamat Hari Raya Aidilfitri 1433H untuk semua umat Islam yang menyambut Hari Kemenangan ini. Macam sekejap sahaja Ramadhan kali ini (sebab ada hanya 29 hari puasa saja kan, itu belum minus cuti haid; ngeh ngeh ngeh). Walau apa pun, puasa kali ini aku memang totally penat yang amat dan busy terangkat menguruskan majlis perkahwinan aku yang bakal berlangsung tak lama lagi. MySpace

Syukurlah tahun ini adik aku (Khidir) balik ke rumah Nenda untuk menyambut Aidilfitri bersama-sama. Suatu perkara yang magic kan? Tahun 2012 ini tak sangka keajaiban boleh muncul, hehehe. Mungkin inilah hikmah majlis perkahwinan aku. MySpace

Dan syukurlah semuanya telah aku susun aturkan untuk majlis perkahwinan aku. Dari soal remeh kepada yang serius. Dan tentang cameraman juga telah aku settle. Aku harap dan doa semuanya berjalan dengan lancar nanti (harap-harap tiada yang aku terlepas pandang). Dan sekarang ini aku memang tak sempat nak list down kan satu-satu apa yang aku dah buat. Tapi nanti bila semua dah settle down, aku akan tulis share dalam blog ok? MySpace

Dan sekarang ini cuma menanti hari saja lagi. Iaitu esok majlis nikah aku dan lusa adalah majlis persandingan aku. Sangat nervous!!!! Ops, again sila datang tau ke rumah aku. Sila lihat undangan di entri terdahulu tau! Mesti datang! Aku dah prepare untuk 1500 orang tau! Jadi sangat rugi kalau tak datang. Hehehe… Hebat tak aku promo? Ngeh ngeh… MySpace

 

 

 

Tinggalkan Jawapan

