iHeart : “VALENTINE”


Hari Valentine pada setiap Februari 14 memang merupakan satu trend yang popular di kalangan remaja sekolah terutamanya. Dan aku sangat suka musim Valentine ini bukan sebab aku menyambut atau meraikan sambutan ini tetapi aku sukakan barang-barang yang comel yang akan dijual sempena Valentine termasuklah wallpaper berwarna pink yang banyak motif heart. Aku kan peminat nombor #1 warna pink jadi pastinya Valentine adalah salah satu musim yang aku suka. MySpace

Dr. Haziq (tunang Wani) dengan penuh romantiknya mengepos 3 bunga ros yang diawet sebagai lambang “I LOVE U” bersama buku-buku ilmiah untuk bacaan Wani sebagai persiapan kahwin nanti. Aduyai, jealous yang amatlah aku dengan Wani tapi nak buat macam mana kalau Faiz tu memang dah tak romantik jadi terima sahajalah.MySpace

Walau bagaimana pun, Valentine bukan bermaksud hari itu sahaja melahirkan dengan perkataan dan tindakan bagi menunjukkan perasaan cinta, kasih dan sayang kita terhadap seseorang itu. Tetapi tak perlu tunggu Feb 14, hari-hari pun perlu tunjukkan. Sedangkan makan pun perlu hari-hari, inikan pula perasaan sebegini.MySpace

Lagipun kalau masa bercinta boleh kata “I LOVE U” jadi apa masalahnya selepas kahwin susah pula nak cakap? Bukan selepas kahwin lagi seronok ke cakap sebab orang memang tak akan larang apa pun sebab sahih sudah hubungan suami-isteri. Nak buat macam mana, manusia ini unik; yang terlarang itulah yang menarik.MySpace

Jujurnya tahun ini aku hendak memiliki iPad sendiri agar aku dapat bermain game dengan senang hati. Main di iPhone kecil sangat saiz jadi aku mahukan iPad sendiri. Walaupun aku tahu Faiz sudah ada iPad dia tapi aku mahu aku punya sendiri.Tak mahu Faiz punya. Nak make-up iPad aku dengan baju pink. Mesti comel… MySpace   Hikhikhik… Tak sabar pula tunggu Oktober 2012. Tarikh hari lahir aku kan? Hahaha…MySpace

Tinggalkan Jawapan

