iHeart : “Tahun Naga”


Sambutan Tahun Baru Cina sememangnya meriah di Malaysia dan termasuklah tempat aku bekerja. Tahun ini aku agak kecewa sedikit kerana bilanganMySpace limau yang diberi terlalu sedikit dan tiada tarian singa pada tahun ini kerana admin tiada peruntukkan. Sangat kecewa kerana pada tahun naga ini, tiada tarian naga pula. MySpace

Kata pakar feng-shui Cina, tahun ini tahun naga air yang banyak mengalirkan wang kepada manusia. Dan benar atau tidak aku tak pastilah cuma kalau benar seperti yang dikatakan, baguslah. Sebabnya tahun ini aku memang perlukan duit yang banyak untuk event-event yang kami rancang. MySpace

Tahun ini aku sudah mulai berjimat dalam berbelanja malah nak keluar beli barang pun banyak sungguh kira-kira yang aku buat dalam kepala. Ini semua gara-gara Faiz. Aku nak blame dia 100%. MySpace

Cuti seminggu di rumah aku banyak menghabiskan masa menonton cerita drama bersiri Jepun dalam HD Hafiz (my bro). Sedar tak sedar habis seminggu bercuti tanpa aktiviti yang menarik tetapi puas berehat dari bekerja. Hahaha… MySpace

Dan sambutan di sekolah juga biasa sahaja. Tiada apa untuk dikongsikan. Oh ya ada satu perkara yang menarik, sambutan ini ditunda kepada Feb 8 kerana admin bercuti selama 2 minggu. Orang lain cuti seminggu, dia cuti 2 minggu. Apa mahu buat, dia boss. MySpace

Tinggalkan Jawapan

