iHeart : “2012”


Tahun 2012 ini tiada apa yang aku mahu melainkan bertugas di Kuala Lumpur, Malaysia. Ini semua gara-gara Faiz yang bekerja di KL membuatkan 2012 ini aku mahu bertugas di KL juga demi berada di samping dia terutamanya selepas Ogos 2012. MySpace

Ada banyak perkara yang dirancang oleh kami dalam 2012. Dan semuanya projek-projek besar. Cukuplah aku katakan yang 2012 ini merupakan tahun yang penting buat kami berdua. MySpaceDan Dis 2011, 03 keluarga Faiz sudah datang merisik aku. Itu baru projek kecil, yang besar akan follow after this. Jadi sekarang ini sahih aku ni tunangan Faiz. MySpace

Sekarang ini masa aku menaip, aku sedang sendiri memikirkan tentang pada Jan 2013, di manakah aku agaknya? Masih di Sandakan, Sabah lagi atau sudah berada di KL seperti yang aku impikan pada tahun 2012 ini. MySpace

Untuk Faiz : Miss you so much! Baru sampai SDK dah rasa tak sabar nak balik KL jumpa! MySpace

Tinggalkan Jawapan

